21 februari 2017

Förskola, familj, ledighet & nytt in


Min nya myshörna hemma + kaffekopp och nybryggt kaffe.
Best way to start a day. @Skiftesgatan38E. Making home in Skellefteå @Anderstorp.


Still in the making at home. Mer in allteftersom.


Förskola, middag hemma och nytt in från PutFeetFirst.
Älskar denna modell till vardags. Lårhögt mot långa blusar blir snyggt.
Ska bli tungt att återgå till vardagen på riktigt igen efter 
denna långa ledighet. 

-

Börjar trivas med ledighet (inte ofta jag säger det).
Ha en fin kväll, readers. <3

#workoff #acoupleofdays #homewithkids
#dinner #newshoes #rest #anderstorp #withmybabygirl #gettingroutines #feelsgood #alotoffamilytime <3

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C